Nowe rozwiązania w obszarze płatności bezgotówkowych od Grupy Ingenico

Autor: pr 15 grudnia 2016 15:19

Nowe rozwiązania w obszarze płatności bezgotówkowych od Grupy Ingenico Fot. mat.pras.

Grupa Ingenico zaprezentowała rozwiązania, które w najbliższym czasie wzniosą sposób dokonywania płatności elektronicznych na wyższy poziom. Urządzenia takie jak: terminale Telium TETRA, Connected Screen oraz Donation Box, są odpowiedzią na potrzeby biznesowe merchantów oraz rosnące oczekiwania konsumentów, w zakresie wygody i szybkości dokonywania transakcji bezgotówkowych.

Gama rozwiązań oferowanych przez Ingenico jest stale rozbudowywana. W dzisiejszych czasach wyzwaniem jest bowiem zaoferowanie klientom kompleksowego ekosystemu rozwiązań, pozwalającego nie tylko na akceptację nowych rodzajów płatności (takich jak np. Apple Pay czy Android Pay), ale wręcz na pełną obsługę prowadzonego biznesu.

Telium TETRA – smart terminal dla biznesu

Aktualnym oczekiwaniom konsumentów i merchantów naprzeciw wychodzi wprowadzana przez Ingenico gama terminali Telium TETRA.

Zostały one wyposażone w nowy system operacyjny Telium TETRA, który tak jak systemy operacyjne wykorzystywane w smartfonach, umożliwia instalację różnych, przygotowywanych także przez zewnętrznych dostawców, aplikacji w standardzie HTML5, dostosowanych do potrzeb danego punktu handlowo-usługowego czy też branży, w której on działa. Możliwość instalacji dowolnego oprogramowania zewnętrznego nie wpływa na bezpieczeństwo transakcji, gdyż moduł odpowiedzialny za procedowanie transakcji jest odseparowany od reszty urządzenia, a zainstalowane na terminalu aplikacje nie mają do niego dostępu.

Rozwiązania zastosowane w oferowanych terminalach najnowszej generacji pozwalają rozdzielić sferę obsługi płatności, która wymaga silnych zabezpieczeń i specyficznego środowiska, od sfery komercyjnej, gdzie można instalować szereg aplikacji o dowolnej funkcjonalności, ułatwiających pracę punktów handlowych. Na urządzeniach mogą być również instalowane aplikacje przygotowane przez zewnętrznych dostawców na potrzeby określonych punktów handlowo-usługowych. Same urządzenia zostały również zaprojektowane z uwzględnieniem oczekiwań klientów i informacji od nich. Przykładem takiego udogodnienia może być przesunięcie czytnika kart zbliżeniowych nad wyświetlacz. Dzięki temu rozwiązaniu klient, nawet podczas zbliżania karty widzi, co dzieje się na terminalu.

Terminale, w zależności od modelu, są wyposażone m.in. w kolorowe i dotykowe wyświetlacze, a także w moduł do przyjmowania płatności zbliżeniowych oraz stykowych. Nowe urządzenia są również bardziej kompaktowe, wytrzymałe i estetyczne, a ich użyteczność została dopracowana zgonie z najnowszymi standardami.

Już wkrótce polscy klienci będą mogli przekonać się jak wiele możliwości, również w obszarze rozwoju biznesu, dają terminale Telium TETRA. Widzimy bardzo duże zainteresowanie nowymi urządzeniami i przewidujemy, że ze względu na zastosowanie nowych rozwiązań, jakie wraz z terminalami otrzymają merchanci, bardzo szybko podbiją one polski rynek.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10814

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748653

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane