Nowe sklepy pod markami należącymi do Inditex przyniosły spółce zyski

Property News 21 września 2017 10:12

W ciągu ostatnich 12 miesięcy firma Inditex wygenerowała ponad 11 000 nowych miejsc pracy, a przychody w pierwszym półroczu wyniosły 11,7 mld euro. Związane jest to z falą otwarć nowych sklepów na 35 rynkach. Flagowe marki grupy Inditex to Zara, Pull&Bear, Bershka czy Stradivarius.

- Siła i trwałość zintegrowanego modelu sprzedaży offline-online, który nadal przyczynia się do wzrostu potencjału firmy, jednocześnie tworzy dodatkową wartość dla społeczeństwa i środowiska, w którym żyjemy. Tworzymy miejsca pracy nie tylko w Hiszpanii, gdzie mamy siedzibę, ale również na innych rynkach – podkreśla Prezes i Dyrektor Generalny firmy Pablo Isla.

Grupa w pierwszym półroczu osiągnęła zysk netto w wysokości 1,37 mld euro, czyli o 9 proc. więcej niż rok wcześniej.

Inditex otworzył nowe sklepy na 35 rynkach w ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2017 roku, osiągając łączną liczbę sklepów 7 405. Sprzedaż w sklepie i sprzedaży online wzrosła o 12% w ujęciu stałym w walutach od 1 sierpnia do 17 września 2017 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,69

  • Śr

    3,55

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8062

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.