Nowe trendy w gastronomii to m.in. powrót tłuszczy i ziołowych naparów

Autor: dlahandlu.pl 4 października 2017 10:32

Budowanie marketingu restauracji wokół właściciela, wielki powrót tłuszczy i pieców opalanych drewnem, długi czas przygotowania potraw oraz serwowanie ziołowych naparów – to najnowsze trendy, które wkrótce zawładną gastronomią – oceniają przedstawiciele Makro Polska.

W ramach programu „Szef dla Szefów” Makro Polska, otwarto nowy cykl spotkań z przedstawicielami branży HoReCa. W pierwszym spotkaniu „Trendy Kolacja”, które miało miejsce w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Warszawie, wzięło udział blisko 80 osób. Zaprezentowano na nim najnowsze gastronomiczne trendy na sezon jesienno-zimowy.

Opowiadała o nich Weronika Lewandowska, ekspertka w dziedzinie ich prognozowania, tworząca strategie marketingowe dla sektora HoReCa.

Autorami dań ilustrujących trendy byli szefowie kuchni: Maciej Nowicki – szef kuchni Muzeum Pałacu Jana III w Wilanowie, Wojciech Harapkiewicz – szef kuchni restauracji Babinicz w kompleksie Dworzysko w Szczawnie-Zdroju, Gerard Rytter – szef kuchni marki Develey Polska, Paweł Serafin – szef kuchni Akademii Inspiracji Makro w Warszawie, Cezary Powała – Szef Kuchni hali Makro nr 1 w Warszawie, Adam Ciupka – szef kuchni firmy Nestlé oraz Michał Oszczyk – menedżer centrum szkoleniowego Gourmet Foods, importera i dystrybutora herbaty Dilmah.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,84

  • Min

    2,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8143

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563051

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.