Nowy dyrektor Call2Action, spółki z sektora digital signage

Autor: pr/dlahandlu.pl 10 czerwca 2011 10:46

Rafał Tyborowski, dotychczasowy dyrektor biura reklamy Call2Action SA, będzie dyrektorem operacyjnym spółki. Jego obowiązki przejmuje Anna Puchacz.

Na nowo objętym stanowisku Rafał Tyborowski będzie odpowiedzialny za projekty inwestycyjne w spółce. Rafał Tyborowski kierował biurem reklamy Call2Action SA przez ostatnie trzy lata. Ma ponad 15-letnie doświadczenie w pracy w branży mediowej. Pracował m.in. jako Enterprise Sales Manager w spółce Media Regionalne będącej częścią międzynarodowej grupy Mecom oraz jako Deputy Director w spółkach: Ad Venture Team, Media5 i IP Polska.

Call2Action powstała w 2008 r. Od połowy 2009 r. jest notowana na rynku New Connect. Specjalizuje się w sprzedaży czasu reklamowego na nośnikach multimedialnych (OOH TV) wykorzystujących do emisji przekazu reklamowego nowoczesną technologię Digital Signage, która umożliwia emisję treści w czasie rzeczywistym z możliwością dywersyfikacji i regionalizacji zarówno przekazu informacyjnego jak i reklamowego. Spółka dysponuje własną siecią nośników OOH TV, zlokalizowanych na terenie wiodących sieci handlowych. Obecnie Call2Action SA posiada prawie 3000 ekranów w supermarketach Piotr i Paweł, hipermarketach Tesco oraz sklepach sieci delikatesowej Alma.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane