Nowy dyrektor ds. marketingu w spółce Metro Properties

Autor: pr 25 stycznia 2017 12:02

Urszula Porębska objęła stanowisko dyrektora marketingu w firmie METRO Properties sp. z  o.o.

Urszula Porębska odpowiada za strategię i komunikację marketingową dla 9 centrów handlowych M1, zarządzanych przez firmę w Polsce.

Urszula Porębska jest związana z rynkiem nieruchomości komercyjnych od 19 lat. Pracowała  zarówno w centrum handlowym jak i w dziale zajmującym się zarządzaniem wszystkimi obiektami w portfolio METRO Properties.

W swojej karierze związanej z marketingiem miała wpływ na tworzenie wizerunku marki M1, jak również opracowywała strategie takich brandów jak Magnolia Park we Wrocławiu czy Centrum Handlowe Ster w Szczecinie. Do swoich największych projektów zalicza program telewizyjny Shopping Queen oraz stworzoną w roku 2015 ogólnopolską ligę taneczną #M1Dancebattle.

Urszula Porębska jest absolwentką Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach na wydziale Marketing i Zarządzanie, kierunek Zarządzanie.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,90

  • Śr

    3,46

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9988

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane