Nowy Kanapkowy Hochland wsparty kampanią

Autor: pr 5 czerwca 2017 15:21

Nowy Kanapkowy to pyszny aksamitny ser o kremowej konsystencji. Za jego wyjątkowy charakter odpowiadają wyraziste składniki i różnorodność dostępnych smaków. W ofercie można wybierać spośród sześciu wariantów, wśród których znalazły się: śmietankowy, z czosnkiem i ziołami, z ogórkiem i koperkiem, z prażoną cebulką, z szynką oraz ze szczypiorkiem.

Silne wsparcie marketingowe dla nowego Hochland Kanapkowego planowane jest już od początku czerwca w kilku mediach równolegle: telewizji, social mediach, kinie, internecie, a także w postaci ambientów i szeroko zakrojonych działań PR – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.



 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    5,98

  • Min

    4,67

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane