Nowy koncept franczyzowy Komfortu - franczyza depozytowa

Autor: dlahandlu.pl 23 marca 2016 13:08

Komfort zmienił zasady inwestycji w sklep franczyzowy i współpracy licencyjnej wprowadzając nowy model franczyzy depozytowej. Od teraz wystarczy dysponować lokalem o powierzchni od 250 do 400 mkw. oraz kapitałem 50 tys. zł netto by wejść w biznes pod szyldem łódzkiej sieci. Resztę kosztów związanych z wyposażeniem i zatowarowaniem sklepu ponosi Komfort.

- Wyeliminowaliśmy wiele niedogodności, które są chlebem powszednim w tradycyjnym biznesie, m.in. wysoką inwestycję początkową, finansowanie zatowarowania, kredyty kupieckie oraz niesprzedane końcówki kolekcji. Centrala jest właścicielem asortymentu dopóki, dopóty trafi on w ręce klienta. Dzięki temu zmniejszyliśmy do minimum ryzyko błędów możliwych do popełnienia przez franczyzobiorcę – mówi Michał Stemplewski, menedżer klientów kluczowych sieci Komfort.

Franczyzobiorcy Komfortu ponoszą odpowiedzialność za sprzedaż produktów w sklepie oraz dbają o profesjonalną obsługę klienta – doradztwo, dostawę zakupionego towaru do odbiorcy i montaż pokryć podłogowych. W każdej placówce obowiązują jednakowe standardy sprzedaży, które firma regularnie kontroluje. – Wszystkie sklepy muszą być spójne pod tym względem. Klient ma być wszędzie tak samo obsługiwany. Tylko w ten sposób możemy zagwarantować partnerom i całej firmie duże obroty – mówi Michał Stemplewski.

Franczyzobiorca, wynagradzany jest prowizyjnie za sprzedaż towaru i usług związanych z montowaniem pokryć podłogowych. Partner może również liczyć na premie za wzorcowe zarządzanie biznesem. Kluczem do wiedzy na ten temat są szkolenia, z których korzystają zarówno partnerzy, jak i ich pracownicy. Firma uczy technik efektywnej sprzedaży i obsługi klienta, procedur związanych z prowadzeniem sklepu oraz przekazuje informacje o oferowanych produktach, co odbywa się w formie szkoleń online. Można je odbyć i zaliczyć na miejscu, bez opuszczania sklepu. – Nowy koncept franczyzowy upraszcza biznes i jasno określa granice odpowiedzialności franczyzodawcy i franczyzobiorcy. To dobrze wpływa na jakość współpracy, co jest w interesie obu stron – mówi Michał Stemplewski.   

W obecnym koncepcie sprzedaży, Komfort stawia na wielokanałowy kontakt z klientem. Elementem wyposażenia nowych sklepów sieci są dotykowe monitory. Urządzenia umożliwiają przeglądać ofertę online, którą następnie można sprawdzić na miejscu w placówce. Można również kupować produkty przez Internet, który następnie najbliższa placówka dostarcza do klienta. Dzięki temu partnerzy Komfortu mają dodatkowe źródło dochodu, generowany z wirtualnej sieci. Nowością jest również aranżacja sklepu. Placówki łódzkiej firmy mają teraz przejrzysty i funkcjonalny układ, a wystrój utrzymany jest w bieli i szarościach. 

Aktualnie w nowej odsłonie funkcjonują trzy sklepy Komfort. W marcu dołączają do nich kolejne cztery. Do końca 2016 roku zostanie otwartych ok. 25  nowych sklepów franczyzowych Komfort. Placówki powstają w miastach, których liczba mieszkańców zawiera się w przedziale 30 -100 tysięcy. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9343

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane