Nowy lekki lager Lech Lite 

Autor: pr 23 marca 2017 14:28

Nowy lekki lager Lech Lite  fot. materiały prasowe Kompania Piwowarska

Lech Lite to lekki lager o niższej zawartości alkoholu (3,5%). Dzięki chmieleniu na zimno chmielem Cascade, wykorzystywanym w piwach typu IPA i APA, wyróżnia się orzeźwiającym i łagodnym smakiem. Lech Lite ma ponad 30% mniej kalorii w porównaniu do innych lagerów na rynku (96 kcal. na 330 ml piwa).

- Lech Lite to propozycja dla osób żyjących aktywnie, które do tej pory w wielu sytuacjach nie sięgały po piwo ze względu na zbyt wysoką zawartość alkoholu. Stanowi też idealną propozycję dla tych, którzy nie przepadają za intensywną piwną goryczką - mówi Maria Rychlicka – Furmaga, Senior Brand Manager marki Lech.

Lech Lite jest dostępny w butelkach i puszkach o pojemności 330 ml.
Jasna kolorystyka i nowoczesny design mają podkreślać lekkość i wysoką jakość produktu.
Kampanię wesprze spot reklamowy, który pojawi się w mediach już w maju. W planie są także działania OOH oraz w prasie, digitalu, social mediach i punktach sprzedaży. Za kreację i przygotowanie spotu TV, OOH oraz prasy odpowiada agencja GPD. Aktywacje  w internecie i social media poprowadzi agencja Lubię To, działaniami PR zajmie się agencja Tailor Made PR. Spot wyprodukował Dynamo Film. Design puszek i butelek przygotowała agencja Czteryczwarte.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,29

  • Śr

    5,97

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10744

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane