Nowy program lojalnościowy marki Tyskie

Autor: pr/dlahandlu.pl 5 listopada 2013 11:48

QR kody, smartfony i e-sklep to narzędzia wykorzystane w najnowszym programie lojalnościowym wdrożonym przez firmę DATA SOLUTIONS dla marki Tyskie.

Na konsumentów czekają setki tysięcy Paszportów Księstwa Piwnego, które umożliwią m.in. wymianę zdobytych za zakupy punktów na produkty w sklepie internetowym. Akcja swym zasięgiem obejmie kilka tysięcy punktów gastronomicznych i sklepów detalicznych w Polsce.

Konsument, który zdobędzie Paszport Księstwa Piwnego i zarejestruje się na stronie www.ksiestwopiwne.pl otrzymuje dostęp do sklepu z gadżetami, benefitów i promocji w wybranych miejscach, oraz konkursów organizowanych przez markę Tyskie. Punkty otrzymane za zakup piwa marki Tyskie zapisywane są na indywidualnych kartach użytkownika za pomocą QR kodu skanowanego smartfonem przez sprzedawcę. Paszporty można zdobyć za pośrednictwem prasy lokalnej lub w wybranych punktach sprzedaży.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,13

  • Śr

    5,99

  • Min

    3,64

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane