Nowy przekaz promocyjny marki Muller Mix

Autor: wirtiualnemedia.pl 16 maja 2011 09:46

Ruszyła kampania reklamowa jogurtów Müller Mix, w której Grzegorz Halama wciela się w rolę Pana Józka - specyficznego hodowcy drobiu, którą odgrywa on od lat w swoich programach kabaretowych.

Reklama w żartobliwy sposób pokazuje, że Müller Mix zawiera kawałki owoców, które można w dowolny sposób mieszać z samym jogurtem. Taki przekaz ma jednocześnie ocieplić wizerunek tej marki oraz nadać jej bardziej lokalny charakter.

Nowy spot to pierwsza reklama w ramach serii, która ma tworzyć nową platformę marketingową produktów Müller. Poprzednio były one reklamowane w kampaniach pod hasłem „Smak płynie z mleka" opartych na wizerunku animowanej krówki.

Nowa akcja reklamowa jest prowadzona od 10 maja, obejmując telewizję oraz internet.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,99

  • Śr

    6,58

  • Min

    3,44

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10985

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748244

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane