PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Nowy spot Dove na Dzień Ojca

Autor: Marketing przy kawie 11 czerwca 2014 09:46

Marka Dove Men+Care przygotowała internetową kampanię z okazji zbliżającego się Dnia Ojca. W filmie „Calls for Dad" ukazała kilkadziesiąt krótkich scen przedstawiających, jak ojcowie troszczą się o swoje dzieci.

 

Dove, wykorzystując dane o tym, że mężczyźni spędzają na YouTube dwa razy więcej czasu niż kobiety, tam właśnie zamieściła 9 czerwca 60-sekundowy film.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,55

  • Śr

    0,31

  • Min

    0,14

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7973

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane