Nowy spot Nestea inauguruje wielomiesięczną kampanię

dlahandlu.pl 20 maja 2015 09:42

18 maja br. rozpoczęła się emisja nowego spotu reklamowego marki NESTEA. Tym samym została zainaugurowana kampania „Weź łyk wolności”, w której NESTEA zwraca uwagę na znaczenie przerw w ciągu dnia. Kampanii towarzyszyć będzie utwór „Fresh Idea” przygotowany specjalnie dla marki przez słynny europejski duet Nico&Vinz.

Od 18 maja emitowany jest najnowszy spot reklamowy marki. Wyświetlany jest w największych stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych. Kampania planowana jest do połowy września i dotrze do prawie 30 mln Polaków. Spot emitowany będzie również w serwisach web wideo, m.in. YouTube.

W najnowszej kampanii „Weź łyk wolności” NESTEA zachęca do tego by zatrzymać się na chwilę, złapać oddech, spojrzeć na codzienne sprawy z perspektywy. W takich chwilach wolności można przypomnieć sobie, że życie jest wspaniałe, nabrać sił do dalszego działania i uwolnić swój umysł.

Emisji spotu towarzyszyć będzie również kampania displayowa w Internecie. Nie zabraknie także silnego wsparcia PR, które obejmie działania w mediach i blogosferze.

Kampanii „Weź łyk wolności” towarzyszyć będzie oficjalny hymn marki przygotowany przez słynny europejski duet Nico & Vinz. Utwór „Fresh Idea” powstał z inspiracji przesłaniem „Smak wolności”. Muzyka przygotowana przez Nico&Vinz będzie wykorzystywana m.in. najnowszym spocie reklamowym.

Przygotowaniem planu i zakupem mediów zajął się MediaCom. Wsparcie digital i social media koordynuje agencja Next. Kreację materiałów przygotował McCann. Za działania PR odpowiada Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane