Nowy wariant piwa Warka

Autor: pr 8 kwietnia 2016 11:17

W kwietniu 2016 r. wchodzi na rynek Warka Radler 2% Jabłko z Gruszką - nowy wariant największego radlera w Polsce.

Nowy wariant jest połączeniem orzeźwiającego jabłka i aromatycznej gruszki - dwóch smaków bardzo popularnych wśród polskich konsumentów. Warka Radler 2% Jabłko z Gruszką wchodzi do sklepów w kwietniu 2016 r. Propozycję docenią poszukiwacze nowości, ale również miłośnicy tradycyjnych polskich smaków. Wariant Warka Radler Czarna Porzeczka z Limonką, przygotowany w tym samym duchu stał się kolejnym hitem w rodzinie radlera. 

Nowy wariant radlera od Warki wchodzi na rynek w butelce zwrotnej 500 ml, puszce 500 ml i 4-paku puszek 500 ml.
W sezonie 2016 Warka Radler i jej nowy wariant będą wspierane komunikacyjnie kampanią ATL, działaniami digitalowymi oraz PR. Zaplanowane są też ogólnopolskie akcje samplingowe i akcje specjalne. Zostały też przygotowane materiały POS, aby wyróżnić markę w punktach sprzedaży.
BTL-em zajmuje się Men at Work, media planuje i kupuje dom mediowy Media Vest, działania w internecie prowadzi agencja Hypercrew, za działania PR odpowiedzialna jest agencja Roots PR.

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9055

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.