O żywności regionalnej na Food Show 2017!

www.portalspozywczy.pl 5 stycznia 2017 14:12

Produkty regionalne, rzemieślnicze, tradycyjne oraz te certyfikowane oznaczeniami geograficznymi zyskują na popularności w Polsce, zwłaszcza wśród amatorów dobrego jedzenia. Powstaje coraz więcej miejsc, w których można taką żywność kupić lub spróbować dań.

O rynku produktów regionalnych, tradycyjnych i ekologicznychbędziemy rozmawiać podczas Food Show 2017 - odbywającej się 16-18 marca w Katowicach wielkiej imprezie kulinarno-gastronomicznej, na która zaprasza Grupa PTWP - wydawca m.in. serwisów www.portalspozywczy.pl, www.dlahandlu oraz magazynu "Rynek Spożywczy".

TO TYLKO NIEKTÓRE Z TEMATÓW IMPREZY. ZOBACZ WIĘCEJ NA FOODSHOW.PL!

Jak informuje na swojej stronie internetowej Friends of glass, rynek produktów regionalnych i tradycyjnych to sektor dla wymagającego konsumenta. Lokalni producenci mają już swoje stałe punkty sprzedaży i sprawdzonych klientów. Nie tylko na specjalnie organizowanych targach, ale też w ramach kooperatyw spożywczych czy w wybranych lokalach gastronomicznych.

Trend jedzenia tradycyjnego, regionalnego wciąż się rozwija, choć nadal brakuje wystarczającej świadomości i wiedzy konsumenckiej. 

Z drugiej strony rękawice podjęły także sieci handlowe, które - w odpowiedzi na coraz większe zainteresowanie konsumentów - coraz chętniej promują produkty niszowe, w tym regionalne oraz nawiązują współpracą z małymi lokalnymi firmami.

Z raportu "Moda na polskość" przygotowanego na potrzeby projektu Konsument 2016 przez Ipsos wynika, że 50 proc. ankietowanych przyznało, że kupuje produkty regionalne częściej niż kilka lat temu. Tylko 6 proc. sięga po nie rzadziej. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8910

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.