Obiekty Atrium będą sprzyjać spędzaniu w nich czasu wolnego

Autor: www.dlahandlu.pl 18 stycznia 2017 11:21

Grupa Atrium kontynuuje modernizację swoich centrów handlowych w Polsce w kierunku obiektów łączących funkcje zakupowe, rozrywkowe i usługowe. Przełom roku zdominowały zmiany skoncentrowane na poszerzaniu sektorów rozrywki i gastronomii. Spółka wzbogaciła także ofertę o kolejne marki modowe.

Zgodnie z przyjętym przez Atrium kierunkiem strategicznym, o trzech nowych najemców wzbogaciło swoją ofertę gastronomiczną warszawskie Centrum Handlowe Atrium Targówek. Od grudnia 2016 miłośnicy kawy mogą wypić małą czarną w sieci Starbucks zlokalizowanej w rozbudowywanym obecnie obiekcie. Nowy lokal zajmuje powierzchnię 123 m2.

Atrium Targówek pozyskało również markę Grycan.

Restauracja międzynarodowej sieci Pizza Hut, w formacie Express, to kolejny lokal, który powiększył przestrzeń gastronomiczną Atrium Targówek.

Atrium Poland konsekwentnie poszerza też sektor rozrywki. W grudniu 2016 spółka otworzyła Sky Park w lubelskim Atrium Felicity. Na 180 m2 powierzchni znajdują się ścianki wspinaczkowe o zróżnicowanym stopniu trudności, przeznaczone dla dzieci od 8 lat oraz młodzieży i dorosłych.

–  Atrium będą sprzyjać spędzaniu w nich czasu wolnego – nie tylko na zakupach, ale również na wypoczynku i wspólnych posiłkach. Chcemy uprzyjemniać klientom ten czas, zapewniając unikalną ofertę restauracyjną, rozrywkową oraz modową na najwyższym poziomie. Chcemy tworzyć przestrzeń, w której poczują się dobrze i która spełni ich wysublimowane oczekiwania – mówi Scott Dwyer, prezes zarządu, Atrium Poland Real Estate Management.

Na przełomie roku spółka wzmocniła również portfolio modowe – otwierając w swoich obiektach sklepy trzech marek odzieżowych. W  Atrium Felicity w Lublinie został otwarty Quattro Fashion – multibrandowy sklep z odzieżą damską i męską takich  brandów jak: Strelson, Joop, Campione, Diegel, Alberto, 10days, Yosh, Geox oraz obuwiem marek Geox i Clein. Lubelskie centrum pozyskało też znaną markę Coccodrillo. Lokal otwarty w styczniu 2017 zajmuje 90 m2 powierzchni handlowej. W Atrium Mosty w Płocku oferta odzieży dla kobiet wzbogaciła się o salon marki Monnari.

W warszawskim Atrium Targówek powstał Wittchen Travel.

Do grona najemców Atrium Felicity dołączyła także sieć sprzedaży pokryć podłogowych – Komfort. Lokal ma 428 m2.

Zgodnie ze strategią ogłoszoną w październiku 2016 spółka kontynuuje również przebudowy swoich kluczowych obiektów. Trwa rozbudowa warszawskiego centrum handlowego Atrium Promenada i przygotowania do I etapu rozbudowy Atrium Targówek. W planach firmy jest również przebudowa Atrium Reduta o przewidywanym koszcie inwestycji w wysokości 28 mln euro oraz modernizacja centrum handlowego Atrium Biała w Białymstoku o przewidywanym koszcie inwestycji w wysokości 31 mln euro. Oba obiekty zyskają większą powierzchnię wypoczynkowo-rozrywkową i gastronomiczną, co jest zgodne z celem Grupy Atrium, zakładającym tworzenie obiektów o dominującej pozycji w regionie. Łączna wartość powyższych czterech inwestycji wyniesie ok. 120 mln euro i stanowi część kompleksowego projektu przebudowy i rozbudowy, dzięki któremu docelowo powierzchnia najmu brutto (GLA) obiektów Atrium powiększy się łącznie o około 70 000 m2.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8796

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.