Obiekty Atrium będą sprzyjać spędzaniu w nich czasu wolnego

Autor: www.dlahandlu.pl 18 stycznia 2017 11:21

Grupa Atrium kontynuuje modernizację swoich centrów handlowych w Polsce w kierunku obiektów łączących funkcje zakupowe, rozrywkowe i usługowe. Przełom roku zdominowały zmiany skoncentrowane na poszerzaniu sektorów rozrywki i gastronomii. Spółka wzbogaciła także ofertę o kolejne marki modowe.

Zgodnie z przyjętym przez Atrium kierunkiem strategicznym, o trzech nowych najemców wzbogaciło swoją ofertę gastronomiczną warszawskie Centrum Handlowe Atrium Targówek. Od grudnia 2016 miłośnicy kawy mogą wypić małą czarną w sieci Starbucks zlokalizowanej w rozbudowywanym obecnie obiekcie. Nowy lokal zajmuje powierzchnię 123 m2.

Atrium Targówek pozyskało również markę Grycan.

Restauracja międzynarodowej sieci Pizza Hut, w formacie Express, to kolejny lokal, który powiększył przestrzeń gastronomiczną Atrium Targówek.

Atrium Poland konsekwentnie poszerza też sektor rozrywki. W grudniu 2016 spółka otworzyła Sky Park w lubelskim Atrium Felicity. Na 180 m2 powierzchni znajdują się ścianki wspinaczkowe o zróżnicowanym stopniu trudności, przeznaczone dla dzieci od 8 lat oraz młodzieży i dorosłych.

–  Atrium będą sprzyjać spędzaniu w nich czasu wolnego – nie tylko na zakupach, ale również na wypoczynku i wspólnych posiłkach. Chcemy uprzyjemniać klientom ten czas, zapewniając unikalną ofertę restauracyjną, rozrywkową oraz modową na najwyższym poziomie. Chcemy tworzyć przestrzeń, w której poczują się dobrze i która spełni ich wysublimowane oczekiwania – mówi Scott Dwyer, prezes zarządu, Atrium Poland Real Estate Management.

Na przełomie roku spółka wzmocniła również portfolio modowe – otwierając w swoich obiektach sklepy trzech marek odzieżowych. W  Atrium Felicity w Lublinie został otwarty Quattro Fashion – multibrandowy sklep z odzieżą damską i męską takich  brandów jak: Strelson, Joop, Campione, Diegel, Alberto, 10days, Yosh, Geox oraz obuwiem marek Geox i Clein. Lubelskie centrum pozyskało też znaną markę Coccodrillo. Lokal otwarty w styczniu 2017 zajmuje 90 m2 powierzchni handlowej. W Atrium Mosty w Płocku oferta odzieży dla kobiet wzbogaciła się o salon marki Monnari.

W warszawskim Atrium Targówek powstał Wittchen Travel.

Do grona najemców Atrium Felicity dołączyła także sieć sprzedaży pokryć podłogowych – Komfort. Lokal ma 428 m2.

Zgodnie ze strategią ogłoszoną w październiku 2016 spółka kontynuuje również przebudowy swoich kluczowych obiektów. Trwa rozbudowa warszawskiego centrum handlowego Atrium Promenada i przygotowania do I etapu rozbudowy Atrium Targówek. W planach firmy jest również przebudowa Atrium Reduta o przewidywanym koszcie inwestycji w wysokości 28 mln euro oraz modernizacja centrum handlowego Atrium Biała w Białymstoku o przewidywanym koszcie inwestycji w wysokości 31 mln euro. Oba obiekty zyskają większą powierzchnię wypoczynkowo-rozrywkową i gastronomiczną, co jest zgodne z celem Grupy Atrium, zakładającym tworzenie obiektów o dominującej pozycji w regionie. Łączna wartość powyższych czterech inwestycji wyniesie ok. 120 mln euro i stanowi część kompleksowego projektu przebudowy i rozbudowy, dzięki któremu docelowo powierzchnia najmu brutto (GLA) obiektów Atrium powiększy się łącznie o około 70 000 m2.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10742

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane