Obroty osiągane przez sieci handlowe w Polsce wzrosły w ciągu ostatniej dekady o 67 proc.

Autor: www.dlahandlu.pl 18 listopada 2015 10:42

Polska wciąż jest atrakcyjnym rynkiem dla rozwoju nowych marek handlowych. Obroty osiągane przez sieci handlowe wzrosły w ciągu ostatniej dekady o 67 proc. osiągając w 2014 roku poziom 168 mld euro i do 2020 roku wzrosną o kolejne 22 proc. - mówi Fabrice Paumelle, dyrektor działu powierzchni handlowych w BNP Paribas Real Estate Poland.

- Polacy od roku 2000 co najmniej podwoili wydatki na odzież i obuwie, a siła nabywcza w Polsce wzrosła od 2005 roku o ponad 20 proc. Biorąc pod uwagę potencjał ekonomiczny oraz zmiany w zachowaniu konsumentów, którzy poszukują coraz nowszych formatów i różnorodności wśród oferty handlowej z pewnością można stwierdzić, że Polska jest gotowa na nowe marki a te wciąż zainteresowane są ekspansją nad Wisłą. Doskonałym tego przykładem może być sieć Forever 21, która zapowiedziała otwarcie pierwszych sklepów w Polsce w przeciągu dwóch lat - dodał Fabrice Paumelle.

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez BNP Paribas Real Estate oraz Polską Radę Centrów Handlowych wśród potencjalnych marek, których brakuje w Polsce, a które są szczególnie przez Polaków pożądane są między innymi Primark, Abercrombie & Fitch, Banana Republic, Monki, czy Urban Outfitters.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    2,55

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8968

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558590

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.