Obroty sieci handlowych na Ukrainie zmalały o 21 proc. Najefektywniejszy jest ATB-Market

Autor: portal promocji eksportu za „Forbes” 20 stycznia 2016 11:25

Według danych Państwowej Służby Statystycznej Ukrainy w okresie styczeń – listopad 2015 r. obroty placówek handlu detalicznego zmalały w porównaniu z analogicznym okresem 2014 r. o 21,4% do 918,38 mld UAH. Czasopismo „Forbes” przygotowało ranking dotyczący efektywności sprzedaży sieci detalicznych w Ukrainie.

Porównanie sporządzono w oparciu o dane dotyczące poziomu dochodów sieci detalicznych uzyskanych z 1 mkw. powierzchni handlowej w I półroczu 2015 r.

Na pierwszym miejscu znajduje się sieć „ATB-Market” (63-65 tys. UAH z 1 mkw. powierzchni handlowej czyli ok 10,3 tys. zł); drugie miejsce należy do MTI (60-62 tys. UAH), a trzecie do „Ukraiński Retail” (57-59 tys. UAH).

Autorzy rankingu zaznaczają, iż w roku 2015 na ukraińskim rynku handlu detalicznego odnotowano spadek poziomu sprzedaży o 30-40% w związku z gwałtownym spadkiem popytu. Większość konsumentów przeorientowała się na tańsze towary, a także zrezygnowała z produkcji zagranicznej.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    15,00

  • Śr

    9,32

  • Min

    5,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8802

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556354

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.