Obroty Zalando rosną wolniej. Platforma wprowadzi nową usługę abonamentową

Autor: dlahandlu.pl 19 lipca 2017 10:20

W drugim kwartale 2017 r. obroty Zalando wzrosły, ale w mniejszym stopniu niz zakładała to sama spółka. Firma poinformowała również, że uruchomi nową usługę abonamentową.

Według wstępnych wyników obroty Zalando w drugim kwartale wzrosły od 19 do 21 proc., osiągając wartośc ok. 1,1 mld euro. To dobre wyniki w porównaniu do roku ubiegłego, ale słabsze niż w pierwszym kwartale zakończonym wzrostem o 23,1 proc. Skorygowany zysk operacyjny wyniesie od 80 do 86 mln euro.

Zalando uruchomi także nową usługę subskrypcyjną, zwaną Zalando Zet i w założeniu podobną do Amazon Prime. Abonenci otrzymają w pakiecie szybkie dostawy, wcześniejszy dostęp do rabatów i spersonalizowane porady modowe. Firma będzie testować usługę w Berlinie, Lipsku i Hanowerze, a po trzech miesiącach stanie się ona dostępna dla wszystkich. Usługa będzie kosztować klientów 19 euro rocznie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,81

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10814

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748653

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane