OC&C: Rossmann i Lidl najlepiej oceniane za szerokość asortymentu

Autor: dlahandlu.pl 15 marca 2018 12:30

OC&C: Rossmann i Lidl najlepiej oceniane za szerokość asortymentu fot. Marek Zdziech

Według Rankingu Postrzegania Sieci Detalicznych w Polsce 2017, przeprowadzonego po raz szósty przez firmę OC&C Strategy Consultants Rossmann wyprzedził Allegro w rankingu wszystkich sieci ogólnopolskich, natomiast wśród sieci spożywczych Lidl zajął miejsce przed Biedronką.

Lista najlepiej postrzeganych sieci wygląda następująco: Rossmann (rok wcześniej 2. miejsce), Allegro (rok wcześniej 1. miejsce), Empik (obecnie 3. miejsce, rok temu nienotowany, 2 lata temu 10. miejsce), Castorama (obecnie 4. miejsce, rok temu 6.), Lidl (obecnie 5. miejsce, rok temu 9.), Orlen (obecnie 6. miejsce, rok temu nienotowany, w 2015 na 4. miejscu), H&M ( obecnie 7. miejsce, osatnio notowany w 2012 roku na miejscu 8.), Biedronka (obecnie 8. miejsce, rok temu 3.), Hebe (obecnie 9. miejsce, rok temu 5.), Kaufland (miejsce 10, po raz pierwszy wymieniony w notowaniu).

Wśród wszystkich detalistów objętych badaniem dwie sieci zaliczyły największy awans, odpowiadając na coraz istotniejszą potrzebę konsumentów - szeroki i dopasowany asortyment produktów - to Rossman i Lidl. Rossman jest obecnie najlepiej ocenianą siecią w Polsce. Taką pozycję zapewniły mu najwyższe noty w kryteriach zaufania, jakości i obsługi oraz wysokie (3. miejsca) w kryteriach szerokiego wyboru, adekwatnych produktów i wygody. Rossman poprzez zintensyfikowanie działań online i udostępnienie aplikacji mobilnej, łączącej w sobie program lojalnościowy i rabatowy, znacząco poprawił też swoją ocenę propozycji cyfrowej. Dzięki temu sieć wyprzedziła Allegro, od trzech lat
zajmujące pierwsze miejsce w klasyfikacji.

W kategorii sieci ogólnospożywczych lista prezentuje się następująco Lidl (obecnie nr 1, rok temu miejsce 2.), Biedronka (nr 2, rok temu nr 1), Kaufland (nr 3 - po raz pierwszy w notowaniu), Auchan (nr 4, rok temu nr 3), Piotr i Paweł (miejsce 5. tak samo jak i rok temu), Tesco (nr 6, rok temu nr 7), Carrefour (nr 7, rok temu nr 8), Netto (nr 8, po raz pierwszy w zestawieniu), Delikatesy Centrum (nr 9, rok temu nr 8), Makro (nr 10, po raz pierwszy w zestawieniu). W zestawieniu 2017 nie pojawiły się sieci Alma, E.Leclerc i Polomarket.

Lidl odebrał Biedronce tytuł lidera wśród najlepiej ocenianych sieci spożywczych. Udało mu się to po pięciu latach podnoszenia pozycji w rankingu dzięki umiejętnemu rozszerzaniu oferty, w tym kategorii non-food, wprowadzaniu szerokiego wyboru świeżych produktów, sezonowych akcji tematycznych, in-out’ów i wysokiemu zaufaniu do marki. 

  • alter ego 2018-03-19 23:44:04

    Aldi Leclerc są na 1 miejscu na drugim Lidl z Kauflandem, zaś ostatnie biedronka stokrotka dino i carrefoury market bo hipermarkety ujdą. Piotra i Pawła rewe mogło by wykupić. lepszy sklep niemiecki niż polski

  • gsp 2018-03-19 21:45:27

    Ja pierdziu i nawet Gebels na zdjęciu.!!!!!! to już nie Polska z resztą już dawno nie.

  • kklo 2018-03-19 18:48:20

    Lepsze niemieckie niż polskie.jedynym fajnym sklepem siecią była alma ponieważ miała wybór nie spotykanych nigdzie indziej rzeczy. Piotr i Paweł to mala namiastka tego plus ich marka własne produktow jest jakości jak badziewie że stonki

ZOBACZ WSZYSTKIE (10)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,10

  • Min

    1,35

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4588

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 699147

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane