Oceny klientów pojawią się przy produktach marki własnej Carrefoura

Autor: dlahandlu.pl 13 lipca 2017 10:20

W sklepach Carrefour Market przy około 200 produktach będą wyświetlać się oceny klientów. Na opinię złoży się krótka recenzja konsumentów i ocena towaru według gwiazdek. Sieć wdroży nowe rozwiązanie we Francji.

Oceny będą wyświetlane tylko na produktach marki własnej i powinny przekonać klientów do zakupu tych artykułów dzięki pozytywnym opiniom i rekomendacjom innych klientów. Od 17 lipca system będzie dostępny w sklepach z szyldem Carrefour Market.

Część recenzji będzie pochodziła od użytkowników internetowego sklepu Carrefoura. Sieć przyjrzy się m.in. najpopularniejszym komentarzom. 

Carrefour koncentruje się innowacjach: jego włoski oddział wprowadził niedawno koncept Carrefour Express 3 Minuti gdzie, zgdonie z założniem, tyle czasu wystarczy na zrobienie zakupów. Sklep na 160 mkw. oferuje przede wszystkim gotowe posiłki i dania na wynos.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,98

  • Śr

    3,65

  • Min

    2,38

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8598

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 564392

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.