Oceny klientów pojawią się przy produktach marki własnej Carrefoura

Autor: dlahandlu.pl 13 lipca 2017 10:20

W sklepach Carrefour Market przy około 200 produktach będą wyświetlać się oceny klientów. Na opinię złoży się krótka recenzja konsumentów i ocena towaru według gwiazdek. Sieć wdroży nowe rozwiązanie we Francji.

Oceny będą wyświetlane tylko na produktach marki własnej i powinny przekonać klientów do zakupu tych artykułów dzięki pozytywnym opiniom i rekomendacjom innych klientów. Od 17 lipca system będzie dostępny w sklepach z szyldem Carrefour Market.

Część recenzji będzie pochodziła od użytkowników internetowego sklepu Carrefoura. Sieć przyjrzy się m.in. najpopularniejszym komentarzom. 

Carrefour koncentruje się innowacjach: jego włoski oddział wprowadził niedawno koncept Carrefour Express 3 Minuti gdzie, zgdonie z założniem, tyle czasu wystarczy na zrobienie zakupów. Sklep na 160 mkw. oferuje przede wszystkim gotowe posiłki i dania na wynos.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane