Od początku roku Biedronka zamknęła 14 sklepów

Autor: natemat.pl 11 sierpnia 2016 14:12

W 2015 r. zostały zamknięte 22 sklepy sieci Biedronka, a 102 zostały otwarte. W tym roku Biedronka zlikwidowała 14 placówek, jednocześnie otwierając 40 nowych, a więc w sumie do sieci przybyło 26. Do tego należy dodać remont 94 sklepów - podaje portal natemat.pl.

Dane publikowane przez portugalskiego właściciela, Jeronimo Martins, pokazują, że biznesowy silnik Biedronki wciąż działa bez zarzutu. W Polsce do kasy wpadło im 4,6 mld euro, sprzedaż wzrosła o 8,8 procent, minimalnie udało się zwiększyć marże (dane po I poł. roku). 

Jednak nawet Biedronka, po Orlenie druga co do wielkości firma w Polsce, zaczyna liczyć pieniądze, przekonują eksperci. – Do tej pory Biedronka była w stanie wygrać licytację o praktycznie każdą lokalizację. Zweryfikowała jednak swoje plany rozwoju. Obecnie otwieranie kolejnych sklepów nie jest dla szefów sieci najważniejsze. Kluczowa jest efektywność sklepów, które już funkcjonują – przekonywał Kamil Szlaga, z domu maklerskiego Trigon.

Więcej na natemat.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    4,90

  • Min

    2,25

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8741

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.