Od przyszłego roku Costa Coffee chce otwierać 8-10 kawiarni rocznie

Autor: dlahandlu.pl 28 października 2014 14:08

CHI Polska, operator kawiarni Costa i coffeeheaven kontynuuje proces rebrandingu. - Obecnie rozpoczęliśmy drugą fazę rebrandingu, która obejmuje kawiarnie warszawskie. Następnym krokiem będzie rebranding pozostałych kawiarni w całej Polsce, które zamierzamy zmienić na Costa Coffee do końca 2015 r. W ciągu najbliższych kilku miesięcy otworzymy także 3 nowe kawiarnie Costa Coffee. Od kolejnego roku fiskalnego, czyli od marca 2015, chcemy uruchamiać rocznie 8-10 kawiarni" - mówi Andrzej Jackiewicz, dyrektor zarządzający CHI Polska.

Podczas pierwszego etapu rebrandingu otwartych zostało 21 lokali Costa Coffee, 20 w Warszawie i 1 w Gdańsku. W kawiarniach Costa Coffee stosowane są 3 style wystroju, Metro, Evo i Revo. Koncept Metropolitan, czyli Metro, został stworzony przez brytyjskie studio architektoniczne Stiff+Trevillion i jest stosowany we flagowych lokalizacjach marki.

Rebranding obejmuje również maszyny vendingowe i tym samym Coffeeheaven express zlokalizowane w rejonie warszawskim zmieniają się na Costa Express. Aktualnie CHI Polska zarządza 157 maszynami vendingowymi w naszym kraju, które zlokalizowane są na stacjach paliw Shell i w wybranych punktach Sodexo.

Costa Coffee to największa sieć kawiarni w Wielkiej Brytanii i w Europie. Polska jest trzecim pod względem ilości lokali krajem w grupie 30 państw, w których obecna jest Costa Coffee.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,90

  • Śr

    3,39

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9201
Ilość aktualnych ofert: 397 662