Odzieżowa marka przedstawiła plany rozwoju

Property News 5 czerwca 2015 14:13

Spółka LK Designer Shops debiutująca na rynku NewConnect przedstawiła szczegółowe informacje finansowe oraz plany ekspansji sieci.

Stacjonarna sieć marki Lidia Kalita wystartowała w styczniu 2014 roku. W ciągu sześciu miesięcy uruchomiono dwa punkty w Warszawie oraz stworzono sklep internetowy. Druga połowa roku przyniosła 5 kolejnych otwarć. Od stycznia br. wystartowały 4 kolejne placówki, w tym 2 multibrandowe. 

W tym momencie sieć Lidia Kalita składa się z 5 salonów własnych, 2 salonów franczyzowych i 2 multibrandowych.

Zarząd firmy planuje utrzymać dynamikę jednego otwarcia co dwa miesiące. Dlatego celem firmy jest uruchomienie 15 placówek do końca 2016 roku.

W I kwartale br. marka zanotowała przychody netto na poziomie 1,14 mln złotych. Od początku roku do końca maja było to już 2,138 mln złotych. Jak wskazuje zarząd, to o 300 proc. więcej niż w porównywalnym okresie 2014 roku.

Prognoza zakłada 2,7 mln złotych przychodów za I połowę br. Firma chce utrzymać marżę na poziomie 60 - 70 proc.

Spółka podała również wyniki osiągnięte przez sklep internetowy. Od początku br. było to 245 tys. złotych, czyli o 120,7 proc. więcej niż w ubiegłym roku. W całej I połowie roku sprzedaż ma wynieść 294 tys. złotych. 

Spółka do tej pory nie osiągnęła dodatniego wyniku operacyjnego. Jak podaje zarząd, systematycznie zmniejsza się jednak strata netto. W I połowie roku ma wynieść ok. 150 tys. złotych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    7,90

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9701

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane