Odzieżowa sieć stawia na rozwój salonów agencyjnych

Autor: pr/www.dlahandlu.pl 10 lipca 2012 16:25

Laura Guidi, sieć odzieży damskiej, zapowiada rozwój współpracy agencyjnej w Polsce. W planach na 2012 r. marka zakłada podjęcie współpracy agencyjnej z kilkunastoma partnerami z Wielkopolski, Małopolski, Kujaw i Pomorza.

Do niedawna Laura Guidi rozwijała sklepy własne, a przez ostatnie lata skupiła swoją działalność na rynku zagranicznym.

- Chcemy być obecni w miastach powyżej 200 tys. mieszkańców, takich jak m.in. Toruń, Bydgoszcz, Olsztyn, Elbląg, Zielona Góra. Przygotowaliśmy bardzo korzystne warunki współpracy dla lokalnych przedsiębiorców, którzy chcieliby wejść z nami we współpracę - mówi Bożena Miszczak-Evans, właścicielka i główny projektant marki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,20

  • Śr

    2,90

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9628

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane