PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Odzieżowa sieć testuje interaktywne przymierzalnie

Autor: wirtualnemedia.pl 27 listopada 2014 10:17

Odzieżowa sieć testuje interaktywne przymierzalnie

Sieć odzieżowa Nordstrom testuje interaktywne przymierzalnie, w których lustra zostały wyposażone w ekrany dotykowe, a komunikacja pomiędzy klientem i obsługą odbywa się cyfrowo - czytamy w wirtualnemedia.pl.

Nowatorskie rozwiązania technologiczne ułatwiające klientom wybór odpowiednich towarów i dokonanie ich zakupu Nordstrom wprowadził na razie w dwóch sklepach w USA działających w Seattle i San Jose.

Najważniejszym elementem wirtualnych przymierzalni testowanych przez sieć są ekrany dotykowe przypominające tradycyjne lustra. Po zeskanowaniu przez klienta upatrzonego towaru na wyświetlaczu pojawiają się dodatkowe informacje na jego temat, na przykład dostępne wersje kolorystyczne i rozmiary. Wyświetlane są też opinie, które o konkretnym produkcie pozostawili inni klienci, a także pomoc wirtualnego stylisty, który pomaga klientom między innymi w doborze odpowiednich dodatków do przymierzanych części garderoby.

Wspomniane lustra, w których wykorzystano rozwiązania opracowane przez eBay pełnią także rolę wystawy prezentującej ofertę sklepu, oraz komunikatora, za pomocą którego klient może porozumieć się cyfrowo z obsługą.

Wirtualne przymierzalnie opracowane przez eBay'a zostały wykorzystane także przez innych sprzedawców niż Nordstrom. Wprowadziła je między innymi sieć ekskluzywnych sklepów Rebbeca Minkoff.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    1,86

  • Min

    0,80

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8032

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.