Ofensywa reklamowa Lidla. 24,2 mln zł na kampanię w telewizji

Autor: dlahandlu.pl 20 listopada 2017 10:55

Lidl jest w listopadzie zdecydowanym liderem, jeśli chodzi o wydatki sieci spożywczych na reklamę telewizyjną. Od 30 października do 12 listopada sieć przeznaczyła na ten cel 24 238 603 zł - wynika z danych firmy Nielsen.

W tygodniu od 30 października do 5 listopada Lidl wydał na reklamę w tv 11 631 622 zł i był liderem zestawienia Nielsena, które obejmuje 10 największych reklamodawców. Lidl był też jedyną siecią spożywczą w tym rankingu. Na 10. miejscu uplasowała się kampania "Doroga donikąd" z wydatkami rzędu 4 857 000 zł.

W okresie od 6 do 12 listopada Lidl ponownie był na 1. miejscu, przeznaczając na reklamę w telewizji 12 606 981 zł. Na 6. pozycji sklasyfikowano Tesco z wynikiem 5 771 103 zł, a na 9. Biedronkę, która wydała na reklamę 5 158 530 zł.

Dane Nielsena podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,90

  • Śr

    3,39

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9201
Ilość aktualnych ofert: 397 662