Ofensywa reklamowa Lidla. 24,2 mln zł na kampanię w telewizji

Autor: dlahandlu.pl 20 listopada 2017 10:55

Lidl jest w listopadzie zdecydowanym liderem, jeśli chodzi o wydatki sieci spożywczych na reklamę telewizyjną. Od 30 października do 12 listopada sieć przeznaczyła na ten cel 24 238 603 zł - wynika z danych firmy Nielsen.

W tygodniu od 30 października do 5 listopada Lidl wydał na reklamę w tv 11 631 622 zł i był liderem zestawienia Nielsena, które obejmuje 10 największych reklamodawców. Lidl był też jedyną siecią spożywczą w tym rankingu. Na 10. miejscu uplasowała się kampania "Doroga donikąd" z wydatkami rzędu 4 857 000 zł.

W okresie od 6 do 12 listopada Lidl ponownie był na 1. miejscu, przeznaczając na reklamę w telewizji 12 606 981 zł. Na 6. pozycji sklasyfikowano Tesco z wynikiem 5 771 103 zł, a na 9. Biedronkę, która wydała na reklamę 5 158 530 zł.

Dane Nielsena podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,99

  • Śr

    0,98

  • Min

    0,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8741

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.