Ogólnopolska kampania herbacianej marki Akbar

Autor: pr 11 stycznia 2017 13:25

Ogólnopolska kampania herbacianej marki Akbar Fot. mat. pras.

Niepowtarzalny i wyjątkowy smak cejlońskich herbat będzie głównym wątkiem startującej
13 stycznia br. ogólnopolskiej kampanii reklamowej marki Akbar. Hasłem przewodnim akcji jest „Jakość gwarantowana cejlońskim lwem”.

Kampania herbaty Akbar realizowana będzie w kinach sieci Helios oraz w prasie kobiecej, m.in. na łamach magazynów Naj i Tina. W ramach akcji przygotowany został konkurs, w którym do wygrania jest podwójne zaproszenie na słoneczną Sri Lankę. Zasady konkursu są proste – należy zebrać dwie różne karty z opakowań herbat Akbar oraz dokończyć zdanie „Wybieram herbatę z Cejlonu, ponieważ…”.

 Za działania marketingowe realizowane dla firmy Levant Foods, dystrybutora marki Akbar w Polsce, odpowiada dom mediowy The Media Insight, oraz agencja V&P, która przygotowała kreację. 



 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,19

  • Śr

    3,01

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10811

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane