Ogólnopolska kampania wizerunkowo-sprzedażowa margaryny Palma

Autor: wirtualnemedia.pl 1 grudnia 2015 09:59

Ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowo-sprzedażowa firmy Bielmar promująca margarynę Palmę w złotym opakowaniu. Bohaterem reklam jest obcokrajowiec Ian, który spędza Wigilię wraz z polską rodziną i poznaje nasze bożonarodzeniowe zwyczaje - podają wirtualnemedia.pl.

Akcja, prowadzona pod hasłem „Chwalmy się tradycją”, potrwa do 31 grudnia. Oprócz spotów telewizyjnych obejmuje billboard sponsorski, reklamy w prasie konsumenckiej i B2B, na outdoorze oraz działania w social media (Facebook, Instagram).

Za kreację i realizację kampanii odpowiada S4. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,81

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9753

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane