Ograniczenia reklamy piwa w telewizji wymuszą poszukiwanie innowacyjnych metod promocji?

Autor: dlahandlu.pl 28 września 2017 12:11

Zakaz reklamy piwa to duże ograniczenie, ale też szansa dla nowych rozwiązań sprzedażowych – uważa Maciej Hojszyk, dyrektor marketingu i rozwoju sprzedaży Eurocash Alkohole.

- Ministerstwo Zdrowia chce, aby reklamy piwa były emitowane dopiero po godz. 23. Choć to nie pierwszy taki projekt, to jednak udało mu się poruszyć zarówno branżę piwowarów, jak i ludzi reklamy. Niemożność promowania swoich produktów w telewizji będzie skutkowała prawdopodobnie przeniesieniem budżetów reklamowych branży na kanały trademarketingowe i Internet – mówi Maciej Hojszyk.

Jego zdaniem, te kanały są świetną tubą promocyjną dla producentów zarówno piwa, jak i  innych rodzajów alkoholi. Wielką szansą i okazją do promowania oferty dla producentów mogą okazać się również sprzedażowe aplikacje mobilne, które już dziś łączą sklepy i konsumentów.

- Tego typu rozwiązania pozwalają na dwustronną komunikację pomiędzy sprzedawcą a klientem i dotarcie do bardzo konkretnej grupy klientów z precyzyjnie przygotowaną ofertą. Przykładem takiego narzędzia jest Drinco - aplikacja mobilna udostępniająca kupony promocyjne i wykorzystująca geolokalizację, przez co sprzedawca może docierać z ofertą do konsumentów, zaś oni - wyszukiwać najlepsze promocje “tuż za rogiem”, bez względu na to, w której części kraju aktualnie się znajdują – podsumowuje dyrektor Eurocash Alkohole.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9701

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane