Okocim Mistrzowski Porter po raz pierwszy w telewizyjnej kampanii reklamowej

Autor: pr 5 marca 2018 13:18

Okocim Mistrzowski Porter po raz pierwszy w telewizyjnej kampanii reklamowej Fot. materiały prasowe

Ruszyła emisja spotu telewizyjnego dla piwa Okocim Mistrzowski Porter. Spot, w którym piwowarzy prezentują najważniejsze dla nich zasady, jest kontynuacją kampanii marki Okocim pod hasłem: „Okocim. Tu się warzy z zasadami”.

Dotychczas marka Okocim prowadziła dla Mistrzowskiego Porteru wyłącznie digitalowe kampanie reklamowe. Tym razem po raz pierwszy spot pojawi się także w głównych kanałach tv. Reklama wpisuje się w platformę komunikacyjną marki Okocim „Tu się warzy z zasadami”. Spot nawiązuje do zasady „Rób to, co kochasz” i opowiada o pasji, zaangażowaniu i cierpliwości, potrzebnej do warzenia tego wyjątkowego piwa. Przedstawia piwowarów z browaru Okocim, którzy oczekują w napięciu na długo leżakowany porter – jego degustacja to moment prawdziwej celebracji i nagroda za trud włożony w jego powstanie.

– Mistrzowski Porter to wyjątkowe piwo – mówi Paweł Zych, piwowar z Okocimia. Specjalna
kompozycja słodów, m.in. monachijskiego, karmelowego i palonego daje niepowtarzalny smak charakterystyczny tylko dla porterów bałtyckich. Wyczuwalne są tu nuty kawy, czekolady i suszonej śliwki. Sprawia to, że nasze piwo doceniane jest przez smakoszy i ekspertów piwnych nie tylko w Polsce, ale i na świecie.

Spot przypomina również o zdobyciu przez Okocim Mistrzowski Porter pierwszej nagrody na konkursie European Beer Star w 2015 roku i brązowego medalu w 2017 r. w Norymberdze. Piwo z Okocimia znalazło się także wśród trzech piw z Polski wymienionych przez słynnego krytyka piwnego Michaela Jacksona w książce „Great Beer Guide – 500 Classic Brews”, a Beer Judge Certification
uznało okocimski porter za wzorcowy przykład porteru bałtyckiego.

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Upside. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Highnoon.pl, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative (należący do IPG Mediabrands).

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,59

  • Śr

    3,49

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 3903

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane