PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Okocim Radler promuje nowości

Autor: Marketing przy kawie 4 lipca 2014 10:29

1 lipca ruszyła kampania telewizyjna marki Okocim Radler. Promuje znany już wariant limonkowy i tegoroczną nowość - piwo z grejpfrutem i limonką.

 

15-sekundowy spot emitowany jest na antenie stacji ogólnopolskich i tematycznych. Ma podkreślać orzeźwiające właściwości produktu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8408

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane