Okocimskie radlery w nowym spocie

Autor: pr 30 maja 2017 14:07

Okocimskie radlery w nowym spocie fot. materiały prasowe

Ruszyła właśnie nowa kampania telewizyjna radlerów okocimskich. Spot, w którym piwowarzy z browaru Okocim opowiadają o swojej pasji i tworzeniu radlerów, jest emitowany w największych stacjach: TVN, TVP i Polsat oraz w kanałach tematycznych.

Nowy spot to kontynuacja dotychczasowej kampanii marki Okocim. Ma formę paradokumentu, w którym autentyczni okocimscy piwowarzy opowiadają o swojej pracy przy powstawaniu radlerów i poszukiwaniu ich idealnego smaku. Kampania odnosi się do zasad obowiązujących w browarze Okocim, m.in. „Najlepsze z Najlepszego”.

Oprócz kampanii TV, zaplanowano działania w digitalu, za które odpowiada agencja Upside. Pełna linia radlerów pojawi się również na billboardach w formacie giganto w 10 lokalizacjach, przy najbardziej uczęszczanych trasach w Polsce. Dodatkowo w punktach sprzedaży są wyeksponowane materiały POS, które przygotowała agencja EDDA. Jest ona także odpowiedzialna za rebranding marki Okocim i stworzenie linii nowych etykiet, na których podpisali się piwowarzy z okocimskiego browaru. Media zaplanował dom mediowy PHD Media Direction. Spot TV można obejrzeć klikając na link: https://youtu.be/C5Jh9WKu5dw

Na rynku dostępne są już trzy warianty smakowe radlerów okocimskich: Okocim Radler Limonka, Okocim Radler Grejpfrut z limonką oraz tegoroczna nowość Radler Limonka z owocami leśnymi. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,49

  • Śr

    5,32

  • Min

    3,73

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10968

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane