Olej Solucci w nowym opakowaniu

Autor: dlahandlu.pl/pr 24 stycznia 2011 12:51

Olej Solucci, wprowadzany na rynek przez ZT „Kruszwica" ma nowe opakowanie oraz wizualizacje produktowe.

Produkt pozycjonowany jest w segmencie premium. Etykiety mające podkreślać jego toskańskie pochodzenie, zostały stworzone przy użyciu technik malarskich, pracochłonnych i rzadko wykorzystywanych przy projektowaniu opakowań. Opakowanie zbiorcze, utrzymane w tej samej konwencji estetycznej, zostało przygotowane w taki sposób by umożliwić jego wykorzystanie jako elementu ekspozycji w sklepie.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,24

  • Śr

    2,43

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10991

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 784717

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane