Olives from Spain prowadzi działania wizerunkowe

Autor: wirtualnemedia.pl 3 października 2013 09:25

Pod hasłem „Hiszpańskie oliwki na każdym polskim stole" rozpoczęła się kampania promująca oliwki z Hiszpanii.

Głównym celem kampanii „Hiszpańskie oliwki na każdym polskim stole" jest wzmocnienie wizerunku marki Olives from Spain jako lidera w branży, a także edukowanie Polaków w zakresie walorów zdrowotnych i kulinarnych hiszpańskich oliwek, ich wykorzystywania w codziennej diecie oraz szerokiego zastosowania kulinarnego.

Akcja obejmuje lokowanie produktu w popularnych programach, advertoriale edukacyjne w magazynach kobiecych, lifestylowych, kulinarnych i podróżniczych, aktywności w internecie (m.in. w social media) oraz akcje specjalne, samplingi i eventy w Warszawie, Krakowie i Poznaniu. Działania będą prowadzone do końca br.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,99

  • Śr

    1,33

  • Min

    0,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane