Open Media z PR-owym kontraktem dla Galerii Katowickiej

Autor: dlahandlu.pl 9 listopada 2016 12:38

Z początkiem listopada 2016 Open Media, krakowska agencja public relations, rozpoczęła stałą współpracę z Galerią Katowicką. Do zadań agencji należy realizacja spójnej strategii informacyjnej i wizerunkowej centrum handlowego wraz z komunikacją z najemcami.

Główne zadania, stojące przed Open Media, to budowanie i podtrzymywanie pozytywnych kontaktów z mediami branżowymi, ogólnopolskimi i lokalnymi. Agencja odpowiada również za stałe poszukiwanie okazji i nowych kanałów dotarcia, pozwalających realizować strategię b2b oraz b2c, wspiera klienta w komunikacji marketingowej. Zajmuje się także współpracą z najemcami Galerii Katowickiej i doradztwem w zakresie sytuacji kryzysowych.

Umowa została zawarta na rok. Wcześniej obie firmy współpracowały projektowo.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,89

  • Śr

    3,25

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9961

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane