Oprah Winfrey stworzyła własną markę spożywczą

Autor: Puls Biznesu 30 stycznia 2017 13:57

Oprah Winfrey stworzyła własną markę spożywczą Na zdj. Oprah Winfrey, fot. Shutterstock

Oprah Winfrey, amerykańska prezenterka telewizyjna i aktorka, stworzyła z Kraft Heinz Co. joint venture o nazwie Mealtime Stories. Firma będzie produkować mrożone gotowe posiłki - czytamy w "Pulsie Biznesu".

Wiadomość o współpracy wpłynęła na wzrost kursu akcji Kraft Heinz Co. Droższe były też udziały spółki Weight Watchers, w której 10 proc. akcji należy do gwiazdy amerykańskiej telewizji.

Więcej w "Pulsie Biznesu".

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 703894

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane