Organic Coffee skupia się na rozwoju poprzez franczyzę

www.portalspozywczy.pl 21 listopada 2016 12:33

- Chcielibyśmy uruchomić ok. 10 kawiarni do końca przyszłego roku. To sprawi, że nasz rozwój będzie zauważalny, ale jednocześnie bezpieczny i stabilny, co jest wyjątkowo ważne przy tak kapryśnym rynku, jakim jest sektor spożywczy ekologiczny. Na wiosnę planujemy też otwarcie naszego pierwszego coffeetrucka – zapowiada Ewelina Błaszczyk, pomysłodawczyni i współwłaścicielka sieci Organic Coffee.

- Mamy 6 lokali w Warszawie i Krakowie, z czego 2 jednostki są nasze, a 4 franczyzowe. Prowadzimy w tej chwili zaawansowane rozmowy w sprawie otwarcia kolejnych kawiarni. W tym roku i w przyszłym skupiamy się na rozwoju sieci głównie poprzez franczyzę, nie wykluczając jednak również otwarć naszych jednostek - mówi  Ewelina Błaszczyk.

- Zarówno rynek kawiarniany, jak i rynek żywności ekologicznej to sektory rozwijające się obecnie w naszym kraju. Oba stale notują spore przyrosty i obu branżom daleko jeszcze do poziomu krajów europejskich. To wynikło z badań, jakie przeprowadzaliśmy, opracowując koncept sieci kawiarni z żywnością ekologiczną ponad 2 lata temu. Takie dane nastrajają pozytywnie. Owszem, istnieją bariery, takie jak zmieniona jakiś czas temu stawka podatku VAT na kawę i herbatę oraz generalnie zmiany gospodarczo-polityczne zachodzące w naszym kraju, a także ogromna konkurencja na rynku kawiarnianym, ale nie powoduje to nagle drastycznego spadku zainteresowania rynkiem - wyjaśnia Ewelina Błaszczyk.

Całość na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,13

  • Min

    2,71

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8787

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 561152

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.