Organic Farma Zdrowia: Jesteśmy we właściwym miejscu i czasie

Autor: www.dlahandlu.pl 16 lutego 2016 10:00

Organic Farma Zdrowia: Jesteśmy we właściwym miejscu i czasie fot. Organic Farma Zdrowia

Sieć Organic Farma Zdrowia odnotowała ponad 6% wzrost sprzedaży w IV kwartale 2015 r. w stosunku do tego samego okresu 2014 roku. Wzrost like for like dla obiektów funkcjonujących w całym okresie 2015 roku wyniosła 5,7% rocznie i 8,3% w samym czwartym kwartale.

- Obserwujemy dalszy, fascynujący rozwój rynku i miniony, 2015 rok, możemy nazwać rokiem „4 x 8 dla branży ekologicznej żywności”, ponieważ: 80 mld euro światowej sprzedaży zostało przekroczone wg. FIBL; 8,62 mld euro wyniosła sprzedaż w Niemczech +11% r/r. wg. FIBL; 800 mln zł wyniosła sprzedaż w Polsce wg. własnych szacunków oraz 80,8 mln zł  wyniosła sprzedaż Grupy Organic Farma Zdrowia. Po 10 latach funkcjonowania, Grupa Organic Farma Zdrowia może pochwalić się rekordowymi wynikami: 80,8 mln zł sprzedaży, co oznacza wzrost o 24% w stosunku do sprzedaży w 2014 roku; 3,4 mln zł zysku EBITDA, co oznacza, aż 62% wzrostu i 1,05 mln zł zysku netto, w stosunku do 15 tys. zł straty rok wcześniej - pisze zarząd firmy.

Dane jednostkowe dla Organic Farma Zdrowia były następujące:
- 53,6 mln zł sprzedaży, co oznacza wzrost o 14% w stosunku do sprzedaży w 2014 roku,
- 1,44 mln zł zysku EBITDA, co oznacza 35% wzrostu i
-  0,5 mln zł straty netto, w stosunku do 0,9 mln zł straty rok wcześniej.

Sieć Organic Farma Zdrowia odnotowała ponad 6% wzrost sprzedaży w IV kwartale 2015 r. w stosunku do tego samego okresu 2014 roku. Wzrost osiągnięty został przez rosnącą sprzedaż szerokiej bazy obiektów handlowych spółki w tym najstarszych i najlepiej prosperujących. Wzrost like for like dla obiektów funkcjonujących w całym okresie 2015 roku wyniosła 5,7% rocznie i 8,3% w samym czwartym kwartale.

- Przez ostatnie 10 lat Grupa Organic Farma Zdrowia stworzyła i wypracowała coraz powszechniej znane i cenione marki rynkowe, stworzyła organizację i zbudowała takie struktury i zasoby, które dają jej zdecydowaną pozycję Lidera rynku teraz, ale i na przyszłość. Śmiało można powiedzieć, że „firma jest we właściwym miejscu i czasie” dla nadchodzącego, coraz większego popytu na produkty oferowane przez Grupę. Dlatego też zarząd podjął stanowcze kroki związane z 3-krotnym zwiększeniem potencjału logistyczno-magazynowego już od IV kwartału 2015 r., znacznym zwiększeniem możliwości sprzedażowych oraz podjął działania w zakresie stworzenia modelu franczyzy opartego o zwiększone możliwości logistyczne. Wszystkie te działania pozwolą osiągać doskonałe i coraz lepsze wyniki w kolejnych kwartałach i latach - podsumowuje spółka.

Na koniec czwartego kwartału 2015 roku sieć Organic Farma Zdrowia składała się z 39 jednostek handlowych, w tym: 30 stacjonarnych delikatesów pod marką Organic Farma Zdrowia, 3 delikatesów pod marką Tradycyjne Jadło, 3 delikatesów pod marką Organic Zielone Oko oraz 3 sklepów internetowych: www.ekosfera24.pl, www.organic24.pl oraz przejęty w styczniu 2015 roku www.wega24.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,36

  • Śr

    3,82

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8968

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558590

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.