Ostoya wprowadza zimową edycję limitowaną

Autor: pr 8 listopada 2017 12:55

Ostoya wprowadza zimową edycję limitowaną fot. materiały prasowe

Z okazji zbliżającego się sezonu świątecznego wódka Ostoya przygotowała nową edycję limitowaną. Marka oferuje ten sam smak w granatowej butelce prezentującej nocny krajobraz Bieszczad pokrytych śniegiem. Premiera zimowej edycji wsparta jest kampanią promującą w prasie o zamkniętej dystrybucji oraz reklamą handlową.

Ostoya to polska wódka z kategorii top premium, produkowana w lokalnej gorzelni, a surowiec pozyskiwany jest wyłącznie z upraw pochodzących od wybranych rolników z rejonu Bieszczad.

- Okres świąteczno-karnawałowy to szczyt sezonu sprzedażowego napojów wysokoprocentowych. Dwa główne cele zakupowe w tym czasie to świąteczne prezenty i celebracja nowego roku - komentuje Karol Krekora, Senior Brand Manager odpowiedzialny za markę Ostoya w Wyborowa Pernod Ricard.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,19

  • Śr

    3,01

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10811

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane