PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Outdoorowa kampania marki Kinder Niespodzianka

Autor: Marketing przy kawie 10 października 2014 10:25

Od początku października na cityboardach w Warszawie oglądać można plakaty z tortem rozświetlonym świeczkami. Działania prowadzone są z okazji 40. rocznicy istnienia marki Kinder Niespodzianka na globalnym rynku.

 

Kampania „40. urodziny Kinder Niespodzianki" jest realizowana w sumie na pięćdziesięciu nośnikach 6 x 3, w tym na dwudziestu pięciu cityboardach. Połowa z nich wyróżnia się elementem 3D - wokół tortu ze świeczkami migoczą światełka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,40

  • Śr

    4,43

  • Min

    2,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8099

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane