Outdoorzy z przychodami rzędu 1,4 mln zł

Autor: pr 29 marca 2017 09:48

Outdoorzy S.A., spółka zajmująca się sprzedażą odzieży oraz sprzętu sportowego za pośrednictwem własnego sklepu internetowego, osiągnęła w 1 kw. roku obrotowego 2016/2017 przychody netto ze sprzedaży w wysokości 1.460 tys. zł.

W 1 kw. roku obrotowego 2015/2016 przychody netto ze sprzedaży sięgnęły 1.270 tys. zł, więc wyniki sprzedażowe osiągnięte w 1 kw. roku obrotowego 2016/2017 wykazały blisko 15% wzrost w ujęciu rdr.

Outdoorzy S.A. zanotowała w minionym kwartale stratę netto na poziomie 24 tys. zł, która wynikała przede wszystkim z poniesionych jednorazowych kosztów związanych z upublicznieniem na rynku NewConnect. Istotne znaczenie dla dalszego zwiększania przychodów oraz poprawy rentowności spółki będzie miał z pewnością widoczny obecnie wzrost sprzedaży detalicznej pozwalającej uzyskiwać wyższe marże.

- Jesteśmy niezwykle zadowoleni ze wzrostu odwiedzających witrynę sklepu outdoorzy.pl o ponad 54% w stosunku do analogicznego okresu w poprzednim roku. Przełożyło się to na zwiększenie przychodów generowanych poprzez tą platformę sprzedażową o 69%. Co ważne, nie jest to zjawisko chwilowe, a raczej stała tendencja wzrostowa, która utrzymuje się w kolejnych miesiącach. Optymalizując koszty stałe oraz marże na poszczególnych segmentach produktów, jestem przekonany, że jeśli nie wystąpią jakieś niespodziewane zdarzenia makroekonomiczne to na koniec roku obrotowego 2016/2017 będziemy w stanie pokazać solidny zysk. Jednorazowe koszty związane z wejściem na rynek NewConnect nie były do końca zaskoczeniem, liczyliśmy się z nimi. Mają one jednak negatywny wpływ na wynik, co nas oczywiście chwilowo martwi. Jednak na wynik trzeba zdecydowanie patrzeć w perspektywie długoterminowej - podkreśla Paweł Miśkiewicz, Członek Zarządu spółki Outdoorzy S.A.

Spółka Outdoorzy kontynuuje prace nad wdrożeniem nowej platformy sprzedażowej, która umożliwi klientom dokonywanie zakupów w jeszcze łatwiejszy sposób oraz będzie dostosowana do korzystających z urządzeń mobilnych.

- Minimalny wzrost sprzedaży hurtowej, który wyniósł 6% w stosunku do analogicznego kwartału poprzedniego roku obrotowego, jest wynikiem odświeżenia oferty. Prędzej czy później ta chwila musiała nastąpić, a przełom roku jest okresem jak najbardziej do tego odpowiednim. Mamy podstawy zakładać, że sprzedaż nabierze jeszcze większej dynamiki w kolejnych miesiącach. - zakończył Miśkiewicz.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8787

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 561152

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.