Paczka w RUCHu w 2016 roku miała 100 proc. więcej realizacji

Autor: dlahandlu.pl 16 marca 2017 11:12

Z roku na rok coraz bardziej popularną usługą kurierską staje się Paczka w RUCHu. To usługa logistyczna umożliwiająca nadawanie i odbieranie przesyłek w punktach RUCH i punktach partnerskich zlokalizowanych na terenie całego kraju. Jak to się stało, że firma, która parę lat temu kojarzona była przede wszystkim z kioskami, w kilka lat stała się operatorem logistycznym, konkurującym z największymi firmami kurierskimi w Polsce? O tym i o działaniu przedsiębiorstwa w najintensywniejszych okresach w roku opowiada Robert Giersz, dyrektor biura commerce i szef Paczki w RUCHu.

W branży logistycznej miarą sukcesu jest dostarczalność paczek i zadowolenie klienta. Jak zatem wyglądają te dwie kwestie w przypadku Paczki w RUCHu?
Zgadzam się, naszym sukcesem i satysfakcją jest zadowolenie naszych klientów, które stanowi dla nas priorytet. Dzięki rozwiniętej sieci logistycznej, dostarczamy paczki do punktów zlokalizowanych na terenie całej Polski, nawet w tych najmniejszych miejscowościach. Każdego dnia nasze samochody pokonują 100 000 kilometrów przewożąc prasę oraz przesyłki Paczki w RUCHu. Nawet tak gorący okres jak minione święta okazał się jednym z najbardziej udanych.

Czas przed świętami Bożego Narodzenia to niezwykle trudny okres dla firm dostarczających paczki. Jak udało się przetrwać ten okres?
Podstawą jest strategia. Przygotowania do okresu świątecznego rozpoczynamy już we wrześniu. W tym czasie opracowujemy wszelkiego rodzaju scenariusze -  zarówno te optymistyczne, jaki i pesymistyczne. Prognozujemy sytuacje kryzysowe oraz opracowujemy modele ich rozwiązania. Dzięki takim działaniom zapobiegamy nieprzewidzianym sytuacjom, które mogłyby w tym czasie mieć miejsce. Wiedząc, że okres świąteczny wiąże się ze zwielokrotnieniem ilości paczek, dużo wcześniej wzmacniamy nasze zasoby personalne na wszystkich etapach procesu, tak aby zapewnić Klientom jak najlepszą jakość świadczonych usług. Wypracowane wcześniej standardy oraz system kontroli pozwalają nam na sprawną i skuteczną obsługę przesyłek, także w okresie zwiększonego wolumenu. Zawsze i także wtedy, każdą przesyłkę traktujemy ze szczególną uwagą.

A jakie rozwiązania stosujecie, by zachować odpowiednie standardy obsługi? Czy w jakiś sposób odbiegają one od codziennych schematów komunikacji?
W usłudze Paczka w RUCHu bardzo istotna jest komunikacja SMS, dzięki której informujemy Klienta o statusie przesyłki. SMS powiadamia, że paczka dotarła na miejsce i oczekuje na odbiór w wybranym punkcie. Tą drogą przekazywany jest również kod, dzięki któremu można ją odebrać. Ta funkcja zdecydowanie ułatwia procesy logistyczne, a także stanowi udogodnienie dla Klienta, zarówno na co dzień, jak i od święta.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane