Palma promuje się w telewizji, social media i punktach sprzedaży

Autor: dlahandlu.pl 16 listopada 2015 11:24

„Chwalmy się tradycją” - margaryna Palma odświeża wizerunek w bożonarodzeniowej kampanii reklamowej.

Komunikacja po raz pierwszy zaplanowana jest również na Instagramie, gdzie użytkownicy będą mogli dzielić się swoimi wypiekami podpisując je #pysznatradycja.

Nowe hasło reklamowe kampanii świątecznej „Chwalmy się tradycją”, z jednej strony podkreśla tradycyjny charakter produktu, z drugiej odwołuje się do świątecznych zwyczajów. Bożonarodzeniowy spot będzie emitowany w telewizji w wersji 30 i 15 sekundowej. Opowiada historię obcokrajowca Iana, który przyjeżdża do rodziny w Polsce, aby spędzić z nią Święta Bożego Narodzenia. Zachęcony rodzinnym przyjęciem oraz smakiem domowego ciasta, postanawia nie śpieszyć się
i pozostać w naszym kraju na dłużej. Na billboardach i materiałach BTL Palma również ukazana jest w towarzystwie tradycyjnych wypieków. 

Na potrzeby kampanii powstał także #pysznatradycja wspierający aktywacje marki
w mediach społecznościowych. Palma już od dłuższego czasu wzmacnia swoje działania
w Internecie. Na portalu wypiekiudane.pl i profilu w mediach społecznościowych „A co na deser?” gromadzi społeczność poszukującą połączenia tradycyjnych smaków
z nowoczesną rzeczywistością. Działania promocyjne będą również widoczne w punktach sprzedaży. Świąteczna kampania nawiązująca do świąt potrwa do 31 grudnia.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,73

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9988

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane