Pasaż Łódzki poszerza ofertę modową

Autor: pr 18 lipca 2016 10:42

W ostatnich dniach grono najemców Pasażu Łódzkiego powiększyło się o dwie nowe marki z ofertą modową. W sobotę, 9 lipca odbyło się otwarcie Cinderella, sklepu z modą damską, a 15 lipca, polskiej marki Monnari. Po remontowej przerwie w Pasażu otworzył się także salon T-Mobile.

Pasaż Łódzki został otwarty 11 października 2000 roku. Powierzchnia centrum handlowego wynosi 42 065 mkw. Do dyspozycji klientów jest 68 butików, w tym kilkanaście punktów usługowych oraz 6 punktów gastronomicznych.

Właścicielem obiektu jest Pradera Central Łódź Gallery Sp. z o.o., należąca do funduszu PCEF zarządzanego przez Praderę.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,20

  • Śr

    2,91

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8963
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane