PayPal: Polacy najczęściej zwracają ubrania oraz elektronikę

Autor: pr 13 grudnia 2016 13:12

Jedna z najpopularniejszych usług oferowanych przez PayPal – Zwrot Kosztów Odesłania Przedmiotu – wstępnie uruchomiona jako pilotaż, została bezterminowo przedłużona w Polsce, a także na wielu innych rynkach, które miały okazję testować usługę w ostatnim czasie. Polska znajduje się wśród 15 krajów, w których odsetek konsumentów korzystających z możliwości Zwrotu Kosztów Odesłania Przedmiotu jest najwyższy.

Choć szczyt największego sezonu zakupowego w tym roku dopiero przed nami, wyraźnie widać już, że wymagania konsumentów dotyczące produktów i usług są wyższe niż kiedykolwiek wcześniej. Zgodnie z najnowszymi szacunkami PayPal w trakcie tegorocznego sezonu świątecznego konsumenci na całym świecie kupią za pośrednictwem Internetu znacznie więcej niż w latach poprzednich. Według prognoz wolumen płatności w tym okresie przekroczy 25 tys. dolarów na sekundę. Równocześnie, jak pokazują dane z badania GfK dla PayPal, wysokie koszty odesłania przedmiotów do sprzedających zniechęcają coraz większą liczbę e-konsumentów: już 36% polskich kupujących uważa możliwość darmowego zwrotu produktów za najważniejszy czynnik zachęcający do częstszych zakupów online.

Widząc tę przeszkodę, a także starając się nieustannie rozwijać usługi pod kątem rosnących potrzeb nowoczesnych e-kupujących, PayPal podjął decyzję o bezterminowym przedłużeniu usługi Zwrotu Kosztów Odesłania Przedmiotu. Pokazuje ona dążenie PayPal do udoskonalenia świątecznych (ale nie tylko) zakupów online tak, aby stały się dla wszystkich jeszcze bezpieczniejsze i przyjemniejsze. Polscy konsumenci mogą teraz z łatwością, niezależnie od przyczyny, zwrócić fizyczny produkt kupiony online i opłacony przy pomocy PayPal, rejestrując się na stronie PayPal i otrzymując zwrot kosztów odesłania przedmiotu od razu na swoje konta PayPal.

Zgodnie ze statystykami PayPal, wśród najczęściej wymienianych powodów zwrotów dokonywanych przez polskich konsumentów znajdują się: otrzymanie produktów w złym rozmiarze oraz niespełnienie oczekiwań przez zamówiony towar. Najczęściej zwracanymi produktami są ubrania i elektronika użytkowa, a wśród krajów, do których towary są najczęściej zwracane, na czele znajdują się: Polska, Wielka Brytania i Chiny.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10814

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748653

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane