PayPal rozszerza ochronę sprzedających w Polsce

Autor: pr, dlahandlu.pl 24 maja 2017 10:44

PayPal ogłosił rozszerzenie Ochrony Sprzedających w Polsce. Program zabezpieczy sprzedających w momencie, gdy otrzymają oni niezweryfikowaną płatność, np. poprzez przejęte konto lub kiedy kupujący twierdzi, że nie otrzymał przedmiotu. W takich przypadkach, Ochrona Sprzedających PayPal pokryje pełen koszt płatności za dokonane transakcje.

 

Dotychczas, Ochrona Sprzedających PayPal obejmowała w Polsce jedynie produkty fizyczne. Od teraz, program obejmie również płatności za usługi (np. design, edukacja czy fotografia), bilety (na koncerty, przedstawienia, wydarzenia sportowe etc.) oraz podróże (wycieczki, loty, rezerwacje hotelowe etc.).

- Bardzo się cieszę z powodu rozszerzenia naszych usług. Decyzja o rozszerzeniu Ochrony Sprzedających została podjęta przez PayPal, aby zapewnić ich, że mogą rozwijać swój e-biznes i sprzedawać swoje produkty na większą skalę, bez obaw związanych z otrzymaniem płatności – mówi Matt Komorowski, Dyrektor Zarządzający PayPal w Europie Północnej i Środkowej.
- Świadomość, że jesteś zabezpieczony, jeżeli coś pójdzie nie tak, powinna być obowiązkowym elementem zakupów i sprzedaży online dla obu stron transakcji. Te ulepszenia zostały wprowadzone na podstawie informacji zwrotnych od naszych użytkowników, którzy chcą się czuć bezpiecznie dokonując transakcji online. Bardzo się cieszę i jestem przekonany, że wprowadzone rozszerzenie programu – obok takich usług, jak Ochrona Kupujących czy Zwrot Kosztów Odesłania Przedmiotu – zwiększy zaufanie sprzedających i ich bezpieczeństwo w obszarze e-commerce. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8963
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane