Październikowe gazetki handlowe wyróżniają produkty świąteczne

Autor: Hiper-com 25 października 2011 09:55

Spora ilość październikowych gazetek handlowych starała się przyciągnąć uwagę klientów umieszczając na swoich stronach promocje produktów świątecznych. Produktem, który cieszył się największą popularnością promocyjną w kategorii Święto Zmarłych tradycyjnie był znicz - podała firma Hiper-Com.

Ceny tego produkty okazały się bardzo zróżnicowane. Wpływ na cenę miała nie tylko waga produktu lub czas palenia świecy, ale również kształt samego znicza.

Najtańsze znicze znaleźć można było w gazetce E.Leclerc. Sieć ta oferowała znicze w cenie: 55 groszy za sztukę. Równie atrakcyjną ceną tego samego produktu pochwaliła się sieć Carrefour, gdzie znicze nabyć można było w cenie 58 groszy/sztuka.

Najdroższy znicz ukazał się w gazetce Makro, jego cena brutto wyniosła: 30,74zł, niewiele tańszy okazał się szklany znicz UFO z TESCO 29.99zł, co ciekawe: znicz UFO ukazał się w gazetce Real w cenie: 26,95zl. 

Październikowe gazetki handlowe nie tylko poprzez asortyment produktów nawiązywały do zbliżającego się Święta Zmarłych. Niektóre z sieci handlowych zdecydowały się pójść o krok dalej i już poprzez sam tytuł gazetki próbowały zwrócić uwagę klientów na okazjonalne produkty.

Analiza firmy Hiper-Com bazuje na promocjach produktowych, które ukazały się okresie 1-24 października w gazetkach handlowych 46 sieci spożywczych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,99

  • Śr

    2,87

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10744

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane