Pedigree wprowadza na rynek gadżety fotograficzne

Marka PEDIGREE wprowadziła na rynek SelfieSTIX – niewielki klips umożliwiający przymocowanie przysmaku PEDIGREE DENTASTIX do górnej części każdego telefonu komórkowego, co ułatwi opiekunom psów wykonanie im super selfie. Nowy SelfieSTIX, stworzony przez agencję reklamową BBDO, jest głównym elementem kampanii PEDIGREE DENTASTIX, prowadzonej pod hasłem „Czystość zbliża”. Jej celem jest zapewnienie miłośnikom psów niezawodnego sposobu na zbliżenie się do swoich pupili.
W ramach globalnej kampanii, marka PEDIGREE i agencja reklamowa BBDO stworzyły także mobilną aplikację PEDIGREE SelfieSTIX, pozwalającą nadać zdjęciom nowy niepowtarzalny wymiar. Aplikacja SelfieSTIX wykorzystuje wyjątkową technologię rozpoznawania twarzy psów, co umożliwia dodawanie różnych zabawnych filtrów. Psy mogą zyskać zabawny wygląd policjanta, kucharza, przewodnika safari lub nawet kota. Wystarczy użyć aplikacji wraz z klipsem SelfieSTIX, by w łatwy sposób móc się podzielić z rodziną i przyjaciółmi idealnymi zdjęciami. Aplikacja dostępna jest w App Store i Google Play.
Konsumenci mogą zdobyć swój własny klips SelfieSTIX, zakupując specjalnie oznaczone opakowanie przysmaków PEDIGREE DENTASTIX między innymi w wybranych sklepach sieci: Auchan, Carrefour, Intermarche, Leclerc, Netto, Polomarket, Rossmann, Tesco, Żabka. Zestawy promocyjne PEDIGREE DENTASTIX dostępne są również w sieci sklepów zoologicznych Maxi Zoo, Zoo Karina na Pomorzu, sieci marketów RCMB „MAJSTER”, obecnych w południowo-wschodniej Polsce. Promocja trwa do wyczerpania zapasów.
Przeczytaj także:
Przysmaki PEDIGREE DENTASTIX zapewniają wsparcie w pielęgnacji jamy ustnej psów, co jest niezbędne do utrzymania ich zdrowych zębów i dziąseł.
Kampania PEDIGREE SelfieSTIX obejmuje reklamę, działania w internecie i social mediach, promocję w punktach sprzedaży, a także współpracę z infuencerami. W ramach wsparcia kampanii, influencerzy przygotowali angażujące materiały z wykorzystaniem selfie, zachęcając swoich fanów do dzielenia się z nimi ich własnymi zdjęciami z psami.
Przeczytaj także:

WYBRANE DLA CIEBIE
- Wt 20:56 Sfinks Polska dokonał odpisu aktualizacyjnego wartości znaku Chłopskie Jadło...
- Wt 17:54 JLL: W budowie kolejne 380 tys. mkw. powierzchni handlowej
- Wt 17:46 Obok Biedronki we Wronkach powstanie park handlowy
- Wt 15:37 McDonald's z usługą dowozu we Wrocławiu
- Wt 15:03 Sieć Putka: Konsumenci traktują kanapki jako produkt typowo śniadaniowy
- Wt 14:57 Założyciel Stokrotki inwestuje w FinTech
- Wt 14:54 Carrefour podpisał kontrakty farmerskie z dostawcami warzyw i owoców
- Wt 14:53 Płyty gazowe IKEA mogą emitować czad. Koncern rusza z akcją naprawczą
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
Starbucks: Przyjdź po kawę ze swoim kubkiem
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
-
Na niehandlowych niedzielach mogą skorzystać takie sieci jak: Biedronka,...
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Analitycy spodziewają się dwucyfrowych wzrostów sprzedaży LPP i CCC
- 3 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 4 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 5 Media Expert wchodzi do Rybnika
- 6 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »SZUKAJ PRZETARGÓW
POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Praga Południe (Grochów), Chrzanowskiego 8b, Osiedle Mieszko, OM2_62
- Mieszkanie, Warszawa Praga Południe (Grochów), Chrzanowskiego 8b, Osiedle Mieszko, OM2_59
- Mieszkanie, Warszawa Praga Południe (Grochów), Chrzanowskiego 8b, Osiedle Mieszko, OM2_38
- Mieszkanie, Warszawa Praga Południe (Grochów), Chrzanowskiego 8b, Osiedle Mieszko, OM2_36