Pełne wdrożenie nowego formatu Stokrotki dopiero w przyszłym roku

www.portalspozywczy.pl 10 marca 2017 10:20

Nowe sklepy Stokrotki w formacie convenience o nazwie 5tka Market będą testowane przez cały 2017 rok. Pełne wdrożenie tego konceptu ma nastąpić w 2018 roku - informuje serwis portalspozywczy.pl Urszula Skałecka, Kierownik Biura Zarządu Stokrotka.

- W minionym roku Stokrotka Sp. z o.o. rozpoczęła prace, nad kolejnym po supermarkecie i markecie, konceptem sklepu - formatem convenience. Będą to sklepy, odróżniające się od innych placówek detalicznych funkcjonujących w tym formacie na rynku - informuje serwis portalspozywczy.pl Urszula Skałecka, Kierownik Biura Zarządu Stokrotka.

Tłumaczy, że oparte będą na formule franczyzowej, a ich mocną przewagą będą artykuły świeże i asortyment w zupełności wystarczający do zaopatrzenia gospodarstwa domowego we wszystkie podstawowe artykuły spożywcze.

- Sklepy będą występować pod szyldem 5tka Market. W tym roku ruszą placówki testowe, które będą uruchomione w 2-3 różnych wersjach, a w każdej z nich testowany będzie nieco inny dobór produktów, głównie w obszarze produktów świeżych - wyjaśnia Urszula Skałecka.

- Pełne wdrożenie nowego formatu nastąpi w 2018 roku. Pierwsze testowe placówki convenience ruszą na początku drugiego kwartału bieżącego roku - dodaje.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    5,74

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11052

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane