Pepco i outlet odzieży włoskiej najemcami Blue City

Autor: dlahandlu.pl 14 listopada 2017 16:51

Cztery odzieżowe marki wzbogaciły w ostatnim czasie ofertę handlową Blue City.

Na poziomie -1 w Blue City od niedawna działa sklep Pepco, który zajmuje prawie 600 mkw. Salon Made in G mieści się na poziomie +2 i oferuje produkty włoskich marek premium w cenach nawet o 70 proc. niższych od regularnych. Co tydzień w dostawach pojawiają się ubrania znanych projektantów, takich jak Calvin Klein, Hugo Boss, Love Moschino, Liu Jo, Pierre Cardin, Trussardi, Tommy Hilfiger i wielu innych. Znaleźć można tu również kolekcje z minionych sezonów oraz marki niedostępne dotychczas na polskim rynku. Sklep na powierzchni 1,5 tys. mkw. oferuje kolekcje zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn.

Na poziomie 0 otwarto butik Vestes. Lokal zajmuje powierzchnię 80 mkw. Tyle samo zajął Pit Bull West Coast.

Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to obecnie ponad 200 sklepów, punktów gastronomicznych, usługowych i rozrywkowych, fitness klub, liczne atrakcje dla dzieci, a także kilkadziesiąt wydarzeń specjalnych rocznie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,19

  • Śr

    3,01

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10811

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane